Apartaments a Barcelona, apartaments de vacances a Barcelona

 
Lloguer d'apartaments a Barcelona. Apartaments al centre de Barcelona
 
Inici Allotjaments Testimonis Esdeveniments
Descobreix BCN
Propietaris Contacte  
 

+34 935 199 199
+34 685 490 750
Skype: Barcelona4Seasons
 
  barcelona4seasons.com barcelona4seasons.com barcelona4seasons.com barcelona4seasons.com barcelona4seasons.com barcelona4seasons.com barcelona4seasons.com barcelona4seasons.com barcelona4seasons.com barcelona4seasons.com
 
 
barcelona4seasons.com
Troba aquí el teu apartament

Zona
Entrada
Best Rent Apartments in Barcelona
Sortida
Best Rent Apartments in Barcelona
Persones
 
 
 
Cercar a Barcelona
Allotjament a Barceloneta
Allotjament a Eixample
Allotjament a Gràcia
Allotjament a Guinardó
Allotjament a Fira-Sants-Les Corts
Allotjament a Montjuic-Poble Sec
Allotjament a Fira - Gran Via
Allotjament a Vila Olímpica-Fòrum
Allotjament a Pedralbes-Sarrià-Sant Gervasi
 
Cercar a Catalunya
Allotjament a Cerdanya
Allotjament a Costa Brava
 
Transports
Des de l'aeroport de Barcelona
Des de l'aeroport de Girona
 
Reserves
FAQ
Condicions generals
 
Xarxes socials
 
  • barcelona4seasons.com
  • barcelona4seasons.com
  • barcelona4seasons.com

Aquí trobarà respostes a les preguntes més freqüents que vostè pugui tenir. Estem a la seva disposició per a qualsevol dubte o aclariment. Faci clic aquí per contactar amb nosaltres.

Com puc consultar la disponibilitat?
Quan queda confirmada la meva reserva?
Com puc fer el pagament?
És segur donar el meu número de targeta de crèdit per internet per fer el pagament?
Què passa si cancel·lo la reserva?
Com rebo les claus de l’allotjament
Si finalment som més persones de les que inicialment vam reservar, podem sol.licitar un llit extra?
He de deixar un dipòsit per ocupar l’apartament?
He de respectar algunes normes de comportament?
Qui em pot atendre durant la meva estada si necessito ajuda o informació?
Quins són els horaris d’entrada i sortida (check-in/check-out)?
He de pagar alguna cosa extra?
Els llençols i les tovalloles estan incloses en el preu?
He de deixar l’allotjament net?


Com puc consultar la disponibilitat?
La disponibilitat dels allotjaments estarà actualitzada en tot moment al calendari de la nostra pàgina web. També pot contactar amb nosaltres per:
e-mail: info@barcelona4seasons.com
telèfon: +34 935 199 199
fax: +34. 933 191 924

Quan queda confirmada la meva reserva?
Un cop Barcelona4seasons hagi confirmat la disponibilitat, vostè disposarà de 72 hores (3 dies) per confirmar la reserva. Per fer-ho, haurà de pagar el 20% del total de la reserva i 12 euros en concepte de despeses de gestió. La reserva quedarà confirmada en el moment en que Barcelona4seasons rebi aquesta quantitat.

Com puc fer el pagament?
El 20% de la reserva més els 12 euros per les despeses de gestió, s´hauran de pagar amb targeta de crèdit (Visa/Master Card) o transferència, en concepte de reserva d’allotjament. El 80% restant es pagarà sempre en efectiu, el dia de l’arribada i a la persona que li lliuri les claus de l’allotjament, a més a més en aquell moment caldrà abonar les despeses de neteja. (l’import de la neteja variarà en funció de la grandària del allotjament)

És segur donar el meu número de targeta de crèdit per internet per fer el pagament?
Sí, és clar. El pagament es fa sempre directament amb el banc, Barcelona4seasons no tindrà mai accés a les seves dades bancàries. A més a més la transferència de dades està codificada de manera que ningú tret del banc hi tingui accés. El pagament es realitza mitjançant Caixa Catalunya (www.caixacatalunya.es).

Què passa si cancel·lo la reserva?
- Cancel.lacions amb més d’una setmana d’antelació: pot cancel·lar la reserva, però en cas de fer-ho no li serà retornat en cap cas el 20% de la reserva ni les despeses de gestió (12 euros) que haurà abonat en concepte de pagament a conta.
- Cancel.lacions durant la setmana prèvia a l’arribada: Si cancel·la la reserva una setmana abans del dia d’entrada, Barcelona4seasons es reserva el dret a cobrar-li un 10% del total de la reserva en concepte de despeses de cancel•lació, i en cap cas serà retornat el pagament a compte ni les despeses de gestió.

Com rebo les claus de l’allotjament?
Sempre trobarà algú per lliurar-li les claus quan arribi a l’allotjament, ja sigui personal de Barcelona4seasons, el propietari o un representant d’aquest, qui a més li facilitarà la informació que necessiti.

Si finalment som més persones de les que inicialment vam reservar, podem sol.licitar un llit extra?
Si ho desitjen, podran sol.licitar un llit extra, que estarà a la seva disposició segons disponibilitat i espai de l’allotjament, sempre amb prèvia consulta, abans del dia d’arribada.
Recordi que l’allotjament no podrà ser ocupat en cap cas per més persones de la capacitat màxima de l’allotjament (excepte nadons de menys de 2 anys amb prèvia consulta).
Si son més persones de les inicialment reservades, és necessari que ens ho comuniqui previ al dia d’entrada. Segons disponibilitat i espai de l’allotjament els hi proporcionarem un llit extra. Recordi que l’allotjament en cap cas podrà ser ocupat per més persones de les reservades fins al dia d’entrada (llevat de nadons de 2 anys amb prèvia consulta).

He de deixar un dipòsit per ocupar l’apartament?
Sí, s’ha de pagar un dipòsit, en la majoria dels casos de cent cinquanta euros (consulteu les dades de cada allotjament per saber l’import exacte). Aquest serà retornat el dia de la sortida sempre i quan no hi hagin desperfectes.

He de respectar algunes normes de comportament?
Sí, és clar; pensi que està allotjat en un habitatge dins d’una comunitat de veïns, per tant haurà de respectar el silenci a partir de les 22 h de dilluns a divendres i a partir de les 23h el cap de setmana.

Qui em pot atendre durant la meva estada si necessito ajuda o informació?
Pot contactar amb Barcelona4Season durant el nostre horari de oficina (de 9h a 13h i de 16h a 20h) per realitzar qualsevol consulta o demanar informació.
A més a més sempre tindrà a disposició un número de telèfon per contactar amb nosaltres en cas d’urgència

Quins són els horaris d’entrada i sortida (check-in/check-out)?
Els horaris normals d’entrades i sortides seran:
Entrades: de 15h a 21h
Sortides: abans de les 11h
Tant els horaris d’entrada com de sortida seran flexibles i negociables, sempre i quan no hi hagi altres reserves les dates anteriors o posteriors a la seva reserva i el servei de recepció estigui disponible, evidentment sempre farem tot el possible per adaptar-nos a les seves necessitats

He de pagar alguna cosa extra?
Les despeses d’electricitat, gas i aigua produïdes durant l'estada estaran incloses en el preu de lloguer. Només hi haurà despeses extres, si vostè sol.licita qualsevol dels serveis addicionals que li oferim, com poden ser: una neteja addicional, un altre joc de llençols i tovalloles, un llit supletori o un breçol.

Els llençols i les tovalloles estan incloses en el preu?
Si, sempre trobarà el primer joc de llençols i tovalloles per persona a la seva disposició i sense cap cost addicional. En el cas de necessitar un altre joc, no dubti en posar-se en contacte amb l’equip de Barcelona4Seasons.

He de deixar l’allotjament net?
El dia de la sortida vostè haurà de deixar l’allotjament en condicions acceptables d’ordre i neteja, això no vol dir que s’hagi de fer una neteja a fons.
  © Barcelona 4 Seasons | Avís legal | Qui som | Enllaços | Mapa web
barcelona4seasons.com